Fri annonsplats för
Enduro & Motocross (MX)

1073 st besökare just nu..

id581 id507

1. Gör ett urval... 2. Sortera/visa
Ämne:  Fritextsökning:
 Normal  Banrapport (Banrapport)  Rubrik  Inlägg/svar  Nick   /sida
 Info (Infotråd)  Medlemstips (Medlemstips)
 Profil (Profiltråd)  Arkiv - [Logga in]

Föregående Nästa  487 st träffar enligt ditt urval
CHASSI Anpassning YZ250F -17
2019-01-10 38Larsson

Var och införskaffade mig en Yamaha igår och tänkte anpassa den lite för min kropp och åkstil. Styrhöjare var på, dessa överväger jag att ta bort då jag aldrig känt att jag behövt det innan. Däremot fanns det möjlighet att flytta fram styret. Hur påverkar detta körningen med för/nackdelar?
På suzukin som jag hade innan kändes det som att styret nästan var under mig ibland så flytta fram nu när möjlighetan finns kanske inte är så dum.
Är ca 185cm lång.

2019-01-10 ething

Allt är ju individuellt men med 187 cm flyttar jag alltid fram om det går. Styrhöjare undviker jag alltid. Jag har även haft höjd sadel och sänkta fotpinnar men upptäckte att som motionär fick det mig att sitta ner mer än jag borde så nu är jag tillbaks till original.

2019-01-11 38Larsson

Låter som att vi är i samma sits. Får göra ett test att flytta fram det och slänga av styrhöjarn.

POSTA NYTT INLÄGG/SVAR
Skriv ditt inlägg/svar här:

[Logga in]
Sidannons:
Länk till Pierce AB / 24MX
PremiumAnnonser:

Endast 34,7 tim, se loggen ifrån EMS som gjordes idag. Fjädring 90 -100 kg, Acrapovic, styreshöjare 30 mm, fina dubbdäck, barkbusters och hasplåt om du vill köra i skogen. Orginalfjädring och ljuddämpare följer med.

Motocross MC Säljes 4-takt
Husqvarna FC 350-16
Län: Stockholms län
Pris: 36.000 kr