Länk till 24mx.se
Länk till 24mx.se
Länk till 24mx.se

Fri annonsplats för
Enduro & Motocross (MX)

854 st besökare just nu..

1. Gör ett urval... 2. Sortera/visa
Ämne:  Fritextsökning:
 Normal  Banrapport (Banrapport)  Rubrik  Inlägg/svar  Nick   /sida
 Info (Infotråd)  Medlemstips (Medlemstips)
 Profil (Profiltråd)  Arkiv - [Logga in]

Föregående Nästa  459 st träffar enligt ditt urval
FJÄDRING AT Suspension eller No Limits?
2018-11-29 Skys

Nån som har erfarenhet av dessa? Synpunkter?

2018-11-29 R.Löfstrand

Har köpt Nolimits i flera år och har avancerat i placeringslistorna för varje år, små ändringar gjorda vartefter jag höjt min fart som fungerat mkt bra.

Kör Enduro

Har hört gott om AT oxå ..

2018-11-29 fmx_matty

No limits är seriös. många duktiga förare som har hjälp ifrån han både i cross och enduro. inte hört nå dåligt direkt ifrån han. vet att han kan shimsa lite hårt ibland. kan vara fel kommunikation ifrån föraren med. AT kör ju nästan hela ljunggrens motor ifrån. Jocke Ljunggren har väll hjälp ifrån han. noga med det mesta och bra priser. inget och klaga på ifrån han heller. båda har super bra support då man typ kan ringa när som och rådfråga.

2018-11-30 Dk89

Har också lämnat mina grejer till no limits sedan flera år tillbaka och alltid mycket nöjd med servicen och resultat av fjädringen!

2018-12-02 Leman

Jag har NoLimits på min, riktigt nördig på fjädring han.
Bara hört bra om At också så välj den av dom du fastnar för, slå en signal o prata med dom.

2018-12-04 Skys

@Leman:
Men är du nöjd med din fjädring, gjorde No Limits ett bra jobb?
Jag har ju ju Xplor-gaffel på min Sherco- funkar bra, men jävligt stötig i långsam fart vid stenar o rötter. Shercos open chamber var bättre tycker jag.

2018-12-04 Leman

Jag är nöjd, har Xplore jag med fast på Hva. Den jobbar helt annorlunda nu, var som en cykelpump o jobba långt ner i slaget innan. Han sätter i en egen Compventil o shimsar, åker mjukare fjädrar i gaffeln nu men ändå så håller den emot mycket bättre. Blir lite hårdare än man är van vid men när man vant sig funkar det bra. Nu har jag Öhlins bak, hade den innan han byggde om men han vill helst göra både fram o bak för att få till balansen i hojen.

POSTA NYTT INLÄGG/SVAR
Skriv ditt inlägg/svar här:

[Logga in]
Sidannons:
Länk till Pierce AB / 24MX
PremiumAnnonser:

Orginalhjul m silverbaner ironman dren och skivor

Säljes: Yzf450 org hjul 14-18
Län: Stockholms län
Pris: 5.500 kr