Länk till 24mx.se
Länk till 24mx.se
Länk till 24mx.se

Fri annonsplats för
Enduro & Motocross (MX)

845 st besökare just nu..

1. Gör ett urval... 2. Sortera/visa
Ämne:  Fritextsökning:
 Normal  Banrapport (Banrapport)  Rubrik  Inlägg/svar  Nick   /sida
 Info (Infotråd)  Medlemstips (Medlemstips)
 Profil (Profiltråd)  Arkiv - [Logga in]

Föregående Nästa  459 st träffar enligt ditt urval
TRANSPORT Hjälp med crossbuss val
2018-11-10 BaronenMx

Tjenare allihopa, varit grymt sugen på att börja köra enduro och till 2019 så är det dags känner jag, iallafall...
Bor ganska utsatt och har haft inbrott på två hojjar innan pga att jag har fraktat mina tidigare hojjar på släp. Då är frågan: behöver en liten och lätt crossbuss som endast behöver plats för 1 fullsize och en 85a. Alt om det finns någon modell som man kan modifiera lite för bättre passform.
Tack i förhand
BaronMx

2018-11-10 Rikardo

nissan primastar långa skåpet. inne på min andra primastar nu. sen ta bort alla jävla dekaler oavsett vad det står. hade inbrott i sthlm när jag skulle bo på hotell. som tur var fick de inte med sig något av värde då skåpet var tomt. tog bort dekaler efter det.

2018-11-14 Fibula

Min röst går till Expert/Jumpy/Scudo/Proace.

Har ägt Sprinter, Trafic, Transit, Master, Expert

2018-11-19 Haara

lägger min röst på en transporter. allt med franskt skit ska man hålla sig borta ifrån.

2018-11-19 J.Nyström

Röstar med för jumpy,scudo, expert,proace.

Fransk skit kanske det är men otroligt driftsäkra jämfört med Vito/transporter, och rostar gör dom inte direkt heller.

2018-11-20 Mr P

J.Nyström. Jag har haft en Transporter 4-motion sen den var ny 2007 och den har alltid fungerat utan strul - bara att följa servicen och tanka. Att jag sålde den i år beror enbart på att den är 10 år gammal och jag ville förnya mej. Givetvis köpte jag en -2018 VW Transporter 4-motion och förväntar mej att den kommer rulla lika problemfritt som förra Transportern. Tror att du/någon vän haft en extrem otur om du har en sån åsikt om en så driftsäker och en så rostskyddad bil som Transporter.

2018-11-22 hollywood

Vw är knappast någon rostskyddad bil,haft flera på jobbet och dom rostar sen skryter dom med 12 års rostskydd som dom inte lever upp till heller,driftsäkra jo dom äldre ja .

POSTA NYTT INLÄGG/SVAR
Skriv ditt inlägg/svar här:

[Logga in]
Sidannons:
Länk till Pierce AB / 24MX
PremiumAnnonser:

12,6 liter tank anv 1gång på ggn

Säljes: Stortank till yzf450 14-17
Län: Stockholms län
Pris: 2.500 kr