Fri annonsplats för
Enduro & Motocross (MX)

2503 st besökare just nu..

1. Gör ett urval... 2. Sortera/visa
Ämne:  Fritextsökning:
 Normal  Banrapport (Banrapport)  Rubrik  Inlägg/svar  Nick   /sida
 Info (Infotråd)  Medlemstips (Medlemstips)
 Profil (Profiltråd)  Arkiv - [Logga in]

Föregående Nästa  476 st träffar enligt ditt urval
MOTOR Honda 450rx eller Beta 300rr
2018-04-25 hoondaa

Står å väljer mellan 450rx eller 300rr?? kör 250x idag och skulle gärna fortsätta om Honda hade tillverkat någon..

Hur stort ljussystem är de på de båda?
Vilken ska jag köpa? :)

2018-04-26 fmx_matty

Åker beta själv sen 2013 och har precis bytt till beta 350 ifrån 300. Hondan har ja prova och den är mer typ för öppen enduro. snabba sandstigar där man får öppna upp motorn mer. tyckte den vart för mkt i mer svensk enduro med sten och rötter. visst de går och kanske sätta i recluse och ha sej. betan är ju mer en endurobike. ruskigt bra botten, stark och orkar dra på höga växlar. smidigt chassie. helt okej dämpare original. funkar kalas i svensk enduro men för mer snabbåka krävs att de byggs om. så är de ju med dom flesta endurohojar. Jag gillade hondas dämpare betydligt mer när de vart stalp osv.
Hondas ljussystem kan jag inte säga vad de ger. men betas tror jag du får likrikta och linda statorn på. har för mej den ger typ 100 standard men är inte säker.
om du frågar mej så skulle ja gå på betan. goa hojar, bra lösningar på de mesta.

2018-05-01 hoondaa

Det vart en 450rx i helgen. Alltid åkt Honda så var för svårt att slita sig :)
Bara kört in den än så länge hemma i skogen men känns riktigt smidig för att vara en 450 som jag alltid tyckt varit bockiga innan. Vart 15000 billigare än Betan så har utrymme att fixa till de som den saknar tex. Vettigt ljussystem :)

POSTA NYTT INLÄGG/SVAR
Skriv ditt inlägg/svar här:

[Logga in]
Sidannons:
Länk till Pierce AB / 24MX
PremiumAnnonser:

Säljer en motions kör RMZ 250 2013. 
Den har gått 88h. 
Nya däck fram och bak.(använda 2 ggr) 
Nya bromsbelägg fram och bak. 
Nytt drivpaket. 
ny servad med olja och oljefilter. 
2 st luftfilter, tvättlock och tvättplugg samt en framlampa med följer.

Motocross MC Säljes 4-takt
Suzuki RMZ 250-13
Län: Västra Götalands län
Pris: 24.000 kr