Fri annonsplats för
Enduro & Motocross (MX)

1789 st besökare just nu..

id581 id507

1. Gör ett urval... 2. Sortera/visa
Ämne:  Fritextsökning:
 Normal  Banrapport (Banrapport)  Rubrik  Inlägg/svar  Nick   /sida
 Info (Infotråd)  Medlemstips (Medlemstips)
 Profil (Profiltråd)  Arkiv - [Logga in]

Föregående Nästa  463 st träffar enligt ditt urval
VERKTYG Tvätta crossglasögon i tvättmaskin
2017-12-04 Cheko

Som rubriken, går det bra att tvätta crossglasögon i tvättaskin? Någon som har erfarenhet?

2017-12-04 Cheko

Vad för temperatur etc?

2017-12-04 Haara

Jag skulle aldrig tvätta mina glasögon i en tvättmaskin, stor risk att dom repas och ett limningen av skummet släpper.
jag tvättar mina under kökskran med lite yes och fingrarna

2017-12-04 breizh22

Inga problem, blir som nya, in i en tvättpåse och om du är petig kan du ta bort glaset. Kör i 30 grader.

2017-12-04 Phyllerin

Alltid maskin , men utan lins. 40 grader

2017-12-05 ething

Yes och fingrar samt diskborste funkar bra för mig. SKulle inte ta risken med maskin men det går säkert.

2017-12-05 King

Känns som duktig överkurs?! Ljummet vatten och en svamp på sin höjd

Lär ju slita en del på skummet att fara runt i maskinen även om påse hjälper

2017-12-05 Phyllerin

Våra äldsta är några år gamla och ganska fina i skumkanten. Brukar slänga med några par med kläderna i maskinen, men tvättar linsen med vanlig tvål för hand.
Vi kör skyddsjackor också i maskinen, det brukar gå att lossa ryggskenan.

2017-12-08 theboyishappy

brukar köra dom utan lins i maskin tsm med kläder, eller så kör jag dom ensamma i maskin funkar fint och är förbannat smidigt!

2017-12-22 Holma.f

De senaste 4 åren har jag kört alla mina glasögon i tvättmaskin. De tvättas minst varannan vecka!

2018-01-31 Kx man

Hur lugnt som helst. Använd sån där påse för BH med bygel och kör 30 grader. Blir som nya!

POSTA NYTT INLÄGG/SVAR
Skriv ditt inlägg/svar här:

[Logga in]
Sidannons:
Länk till mx365
PremiumAnnonser:

don joy armor med skydd för knäskål v sida stl .m bara skyddet för knäskål kostar 1500 jag begär 2100kr för det skydet sedan har jag armor för höger knä stl L och v knä stl L .sedan har jag ett långt knä skydd från don joy och ett från breag långt knä skydd skydden utan knäskål skyddet kostar 1300krst och dom långa knä skydd kostar 1500 kr .Alla priser går att diskutera men inte till några fantasi priser mvh uffe Eriksson i Åkersberga

Säljes: don joy armor knäskydd
Län: Stockholms län
Pris: 2.100 kr