Fri annonsplats för
Enduro & Motocross (MX)

1622 st besökare just nu..

id581 id507

1. Gör ett urval... 2. Sortera/visa
Ämne:  Fritextsökning:
 Normal  Banrapport (Banrapport)  Rubrik  Inlägg/svar  Nick   /sida
 Info (Infotråd)  Medlemstips (Medlemstips)
 Profil (Profiltråd)  Arkiv - [Logga in]

Föregående Nästa  463 st träffar enligt ditt urval
FJÄDRING framgaffel ktm 350 17
2017-11-19 kolm

Har en ktm 350 2017 som det sitter 2 olika gaffelben på. Varför är det så? samt ska man avlufta båda?
vänster sida är det en ventil som det sitter på innerslangar samt nån liten "ställskruv".
höger sida en liten skruv för avluftning och en större ratt för inställning.

2017-11-19 King

Eh, hoppas du inte driver med oss...?

Det är luftgaffel på den, vänster ben jobbar med luftryck ist för fjäder för att hålla upp sig själv och hojen. Dvs du ställer hur hård (motsvarande gamla fjädrarna) gaffeln ska vara på det benet via den ventilen. 10-11bar beroende på vad du gillar. Den luften går in innerbenet och är helt inneslutet från ytterbenet. Du fick väl med pump?

Båda benen ska luftas, vanliga torx på högra benet och torx eller 10an på vänstra. Används 10ans, du förstör snabbt torxen där.

Ska lufta mellan passen som vanligt. Lufttrycket på gaffeln ställer du en gång första gången du kör på dagen.

2017-11-19 breizh22

Annars kan du testa att läsa manualen, finns massa bra att veta saker där i :))

2017-11-21 ething

RTFM (Read the f... manual). Dockär det så illa att avluftningsskruvarna (finns en på varje) ser olika ut på benen.

POSTA NYTT INLÄGG/SVAR
Skriv ditt inlägg/svar här:

[Logga in]
Sidannons:
Länk till Pierce AB / 24MX
PremiumAnnonser:

don joy armor med skydd för knäskål v sida stl .m bara skyddet för knäskål kostar 1500 jag begär 2100kr för det skydet sedan har jag armor för höger knä stl L och v knä stl L .sedan har jag ett långt knä skydd från don joy och ett från breag långt knä skydd skydden utan knäskål skyddet kostar 1300krst och dom långa knä skydd kostar 1500 kr .Alla priser går att diskutera men inte till några fantasi priser mvh uffe Eriksson i Åkersberga

Säljes: don joy armor knäskydd
Län: Stockholms län
Pris: 2.100 kr